top of page

Laipni lūdzam

Sveiciniet savas vietnes apmeklētājus ar īsu, saistošu ievadu. Veiciet dubultklikšķi, lai rediģētu un pievienotu savu tekstu.

Meklēt

ULCA (Erasmus+ KA2, 2020.–2022. g.)

ULCA projekta mērķis ir koncentrēties uz pedagogu profesionālo attīstību un palīdzēt viņiem sasniegt izcilību, izmantojot strukturētu, uz kompetencēm balstītu karjeras ceļu. Šī projekta pamatā ir

Uz studentu centrēta pieeja, kas ir šo standartu pamatā. VS3 standarts: Universitāte īsteno studiju programmas, veicinot studentu aktīvu lomu izglītībā un mācībās, un šī pieeja atspoguļojas arī studentu vērtēšanā. Uz studentu centrētai mācīšanai un mācīšanai ir svarīga loma motivēšanā, pašrefleksijā un pašizpausmē mācību procesā. Tas nozīmē, ka lielāka uzmanība jāpievērš studiju programmu izveidei, modificēšanai un ieviešanai, kā arī rezultātu vērtēšanai.


Projekta galvenie mērķi ir šādi:

- uzlabot universitātes izglītības kvalitāti, ieviešot uz izglītojamo orientētu pieeju,

- izcilu skolu attīstīšana, pamatojoties uz EFQM izcilības modeli

- skolotāja “Learn&Lead” funkcionālās pašvadības attīstīšana skolas vidē.


Vēlamie galvenie mērķi tiks sasniegti, īstenojot šādus konkrētos mērķus:

1. Izveidot trīs studiju priekšmetu mācību programmas ar nosaukumu “Uz mācīšanos centrētas pieejas pielietošana 1B, 2B un 1M”. 1B studentiem-skolotājiem bakalaura studiju otrajā kursā, 2B studentiem-skolotājiem bakalaura studiju trešajā kursā un 1M maģistra studiju pirmajā kursā.

2. Izveidot mācību programmu studiju priekšmetam ar nosaukumu “Lietišķā pedagoģiskā vadība – mācīties un vadīt” studentiem-skolotājiem viņu pēdējā studiju gadā.

3. Apmācīt tālākizglītības skolotājus “Uz izglītojamo orientētas pieejas pamatapmācības” kursā kopā ar “Mācīties un vadīt” pamatapmācības kursu (2 nedēļu intensīva programma).

4. Apmācīt nodaļu vadītājus/vadošos skolotājus, vadītājus, sākumskolu direktorus/direktoru vietniekus un universitāšu dekānus/dekānu vietniekus izcilu skolu/universitāšu attīstībā, pamatojoties uz EFQM modeli.

5. Apmācīt LCA trenerus, kuri pēc projekta beigām strādās ar apmācītajiem skolotājiem viņu skolās.

6. Izveidot LCA pasniedzēju kompetenču ietvaru. Tas ietvers uz izglītojamo orientētas pieejas pamatkompetenču kopumu, skolotāju attīstības fāžu definīciju un katras fāzes kvalitātes standartus, kas kopā veido skolotāju un skolotāju apmācītāju karjeras ceļu.

7. Izstrādāt dzīves cikla novērtēšanas (LCA) vadlīnijas sākumskolām.

8. Organizēt divas LCA starptautiskās konferences.

9. Izveidot divu mūžizglītības skolotāju apmācības programmu mācību programmas ar nosaukumu "Uz mācīšanos orientētas pieejas pielietošana" un "Skolotāja pašattīstība un vadība — Mācies un vadi".


Projekta mērķis ir izveidot kopīgu sistēmu, kurā tiks definēta skolotāju nepārtraukta profesionālā pilnveide, izmantojot uz ekonomiju orientētu pieeju, kā arī skolas vide, kurā šī pieeja tiks īstenota. Mēs koncentrējamies uz neizbēgamajām izmaiņām, kas ļaus šo projektu īstenot pilnībā un veiksmīgi.


Šī projekta mērķgrupas ir šādas:

1. topošie skolotāji (fakultāšu/izglītības iestāžu studenti = topošie skolotāji)

2. strādājošie skolotāji (universitātēs un sākumskolās)

3. skolotāju-vadītāju tālākizglītība (universitātēs un sākumskolās)

 
 
 

Komentāri


  • Facebook
  • LinkedIn

©2025 Eurofortis

bottom of page